joi, 3 aprilie 2008

Nu pleca




Nu vreau să te pierd pentru că mi-ar fi greu
Fără de chipul tău senin, fără de vocea ta
Şi simt că vieţii mele îi lipseşte ceva
Ce încă mai poate salva destinul meu.

Tot ce îţi spun acum, te rog, ascultă bine:
Nu vreau să pleci, mi-e greu când nu te văd,
Parcă stă timpu-n loc şi-n mine e prăpăd
Atunci când tu lipseşti şi-am nevoie de tine.

Pe tine-am să te port până la infinit
În inimă şi vei rămâne mereu în mintea mea,
Chiar dac-am încercat, nu te-am putut uita
Şi nici din suflet să te şterg n-am reuşit.

Te cred, te înţeleg şi ştiu că-i dificil
Ca să iubeşti, să pierzi, să suferi şi să uiţi,
Să simţi că nu mai ai de cine să asculţi
Dar să te-ascunzi în tine acum, e inutil.

Tu pentru mine cea mai frumoasă eşti,
Te vreau aproape să-mi stai, că te ador,
Visez la ziua-n care o să îmi spui uşor
Cu ochii-n lacrimi ce mult mă iubeşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...