joi, 10 iulie 2008

Iubire



Simt că ard, că înnebunesc,
Cuvinte dulci când tu îmi spui
Iar chipul tau când îl privesc
Mă pierd în ochii tăi căprui.

Nu ştiu ce mi s-a întâmplat
Dar vreau mai mult ca şi oricând
Să fiu eu cu adevărat
Pierdut de tot la tine-n gând.

De vreau ceva să îţi vorbesc
Cuvintele îmi stau în gât,
Mă pierd uşor, mă fâstâcesc,
Mă bâlbâi dragă şi atât.

Când eşti departe îmi e greu,
Gust numai lacrimi şi suspine,
E tare gol sufletul meu
Iar gândul... l-ai luat cu tine.

Tot ce acum eu îmi doresc
E să m-ajuţi tu draga mea,
Cât mai curând ca să găsesc
O cale spre inima ta!

2 comentarii:

  1. e foaaaaarte frumoasa poezia..crede`ma si acum zambesc...cred ca acelasi comentariu o sa il las la toate poeziile tale:)pentru ca toate merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc ana de vizita si de comment
    draguta ca de obicei

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...