joi, 21 august 2008

Celia - O mie de cuvinte



CELIA - O MIE DE CUVINTE
»

o altă melodie ce sună bine, cu un videoclip pe măsură şi versuri frumoase

Refen:
O mie de cuvinte nu-mi ajung sa-ti spun ce simt
Si lumea dispare cand apare chipul tau in asfintit,
O mie de cuvinte nu-mi ajung sa-ti spun ce simt
Ma inalt catre soare in bratele tale, te iubesc la infinit...

I
Aproape te simt
Ma trezesc in zori zambind,
Aproape de tine, mereu, e soare in sufletul meu,
Nu mai plang, nu am lacrimi, nu doare,
Langa tine e totul un vis
Ma deschid ca o floare
Sunt doar a ta!!!

II
In noapte ating
trupul tau ce arde il simt
Stiu ca in tine, gasesc, linistea ce o doresc,
Nu mai plang, nu am lacrimi, nu doare
Langa tine e totul un vis
Ma deschid ca o floare
Sunt doar a ta!!!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...