duminică, 18 ianuarie 2009

Inima ranita



Sunt eu, copilul singurătăţii,
ce trăiesc pentru tine,
iubindu-te am descoperit
uraganul ce zace în inima mea,
azi am scris în sufletul meu
că e timpul să te uit,
cu toate că zâmbetul tău
mă face să greşesc din nou
şi îmi dă fiori la fiecare pas.

Demisionez din această dragoste târzie
împănată cu incertitudine!!!
Sărută-mă pentru ultima dată
înainte să plec în uitare
în lumea mea, un oraş de speranţă
pe culmi reci cu aerul tare.

Trăiesc într-un fond de oglindă
analizând psihologia sentimentului
de iubire amară ce trece prin mine.

Ecuaţia eu şi tu e simplă acum,
doar amici într-o lume de vorbe şi fum.

Mă ninge cu flori de salcâm,
mă plouă cu vise frumoase ce dor,
mă-ntreb uneori de ce îngerul bun
îmi e gândul păgân
ce mă roade pe suflet atât de uşor.

Am tăiat copacul toamnei
direct din rădăcinile lui de-un verde crud
şi mai am o intrebare:
e bine aşa, greşesc eu oare?
Mă scald în cascada luminii ce doare!!!

Acesta e anotimpul durerilor grele,
e vremea când găndul îmi sapă în pântecul gliei
unde adineauri înfrunzeau rădăcinile mele
şi-acum zace doar sfârşitul poeziei !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...