luni, 1 martie 2010

Am scris pe cartea vietii


Am scris pe cartea vieţii
în dreptul altui suflet
ca să-mi schimb destinul
cu unul mai bun,
ca să uit de iadul cuvintelor
şi de durerea ce mi-e dăruită.
Vrând să scap
de chinul iubirii pierdute
am reuşit să stârnesc
furtuna în ochii mei
ce îmi inundă sufletul fragil
şi-mi umple mintea
de aceaşi întrebare:
ce vină am eu oare?
Mă mint şi m-amăgesc,
îmi este inutil
să cred că soarta mea
poate să fie dreaptă
atâta timp cât simt
tăcerea cum mă-nşfacă
iar eu sunt doar un drac
ce nu poate să tacă !!!

2 comentarii:

  1. Hello. Imi place aceasta descriere in cuvinte a vietii tale, una destul de asemanatoare cu a mea, doar ca la mine multe vin si pleaca fara sa stiu face ceva... tu macar incerci... balantele intotdeauna sunt nehotarate, varsatorii vin cu ulciorul pregatit... :)
    Imi place imaginea aleasa pentru a oglindi cele scrise, reprezinta perfect ceea ce esti tu... "C" in flacari, adica tu inconjurat de lumea asta... care arde!...
    "folosim putina alifie si continuam sa ne jucam cu focul"... asa suntem noi si nimic nu ne schimba :)
    Take care. Poop u.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai mare dreptate....
    cu toate ca ne mai arden nu suntem satui sa ne jucam cu focul...
    nu ne invatam minte panacand deja nu se mai poate asa sau pana cand se termina alifiile:))
    multumesc de comment

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...