duminică, 13 martie 2011

semne de primăvară





9 comentarii:

  1. e atat de multa lumina...ma bucur ca a ajuns primavara si la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la Bucuresti nu e chiar asa, sau de fapt cred ca nu am vazut o eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. a ajuns in sfarsit primavara si aici pandhora, cam timida dar a ajuns

    o sa vina peste tot pana la urma, fii pe faza Monica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai incantat sufletul cu fotografiile tale , in special prima emana caldura si izbanda...prin razele ce strabat printre cei doi arbori.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc doamna elena
    din pacate am din ce in ce mai putin timp la dispozitie pentru latura aceasta....
    poate inventam ziua de 48 d ore:)
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  6. da, chiar vine primavara:X si noi o asteptam cu bratele deschise.:X

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa vina dar o sa stea foarte putin
    acusi vine vara direct:)

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am intors sa mai admir stropii tai de primavara si sa-ti spun ceva.Pentru unii ar trebui inventata ziua de 48 de ore, caci ar fi folosite util.Pentru altii as scurta ziua la 3 ore sa nu aiba nici timp de respiro, caci si asa risipesc vremea degeaba:)
    Fii binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...