luni, 25 februarie 2008

Vorbindu-mi despre iubire


   Iubirea este cel mai curat, mai frumos şi mai înălţător sentiment ce poate exista în lumea asta, un sentiment care de multe ori nici măcar nu se poate exprima în cuvinte pentru că iubirea este mai presus de cuvinte. Doar iubind poţi să zbori fără aripi, să plângi de bucurie, să râzi cu lacrimi şi să visezi cu ochii deschişi.
   De iubire nu poţi scăpa pentru că vine după tine, nu te poţi ascunde pentru că te găseşte chiar şi în gaură de şarpe. Nu are rost să te închizi în tine, să închizi iubirii uşa sufletului tău doar pentru simplul motiv că trebuie să uiţi trecutul. A iubi e mai uşor decât a uita.
   Gândeşte-te că dacă toate poveştile tale de iubire ţi-au lăsat doar amintiri pe care vrei să le faci pierdute şi încă nu reuşeşti să mai stăvileşti avalanşa de sentimente care sunt asemenea unui boomerang şi nu te lasă a merge mai departe la o altă etapă în viaţa ta, poate că nu ai căutat iubirea acolo unde trebuie sau nu ai putut să o zăreşti, să o preţuieşti ori să o păstrezi. Nu e târziu să găseşti iubirea adevărată şi nu dezarma niciodată.
   Leacul pentru sufletele pierdute în mrejele ademenitoare şi încâlcite ale amintirilor se găseşte doar în iubire.
   Dacă ajungi să găseşti iubirea adevărată, dacă o simţi din tot sufletul, n-o lăsa să-ţi scape şi luptă cu toate forţele tale să o ai lângă tine. Se spune că în viaţă există doar o singură şansă de a găsi iubirea adevărată, o şansă de care mulţi oameni nu au parte, alţii o scapă printre degete şi puţini se pot lăuda că au găsit-o.
   Îţi dai acum seama cât de norocoşi sunt acei oameni care au şansa de a fi fericiţi !
Îmi vei spune acum că, dacă e vorba de noroc, tu nu ai avut parte de aşa ceva dar norocul şi-l creează omul prin toate faptele sale, prin toate deciziile pe care le ia dealungul timpului. Orice amănunt, cât de mic, poate să influenţeze viitorul.
   Viaţa este asemenea unui bulgăre de zăpadă care se roteşte şi începe să-şi mărească dimensiunile pe măsură ce înaintează. Ei, vezi tu, fiecare metru pe care bulgărele îl face înainte este ca un an dintr-o viaţă de om iar tot ce se adună şi îi dă amploare sunt evenimentele de care acel om are parte în viaţa sa.
   „Si Iubirea este forţa ce împinge acel bulgăre înainte”.
   În viaţă nu există cale de întoarcere şi de aceea trebuie să faci totul pentru prezent dar gândind spre viitor.
   Dacă n-ar exista iubire nici lumea asta nu ar exista. Dumnezeu a creat pământul din iubire, cu iubire, pentru că avea prea multă de oferit şi nu avea cui să o dăruiască iar noi doar cu iubire putem să îi mulţumim.
   Iubirea e o floare rară, o nălucă pe care o vezi cu coada ochiului dacă ai noroc, care îţi face cu mâna dacă ai şansa să priveşti în direcţia ei şi care îţi şi zâmbeşte dacă meriţi cu adevărat.
   Floarea aceea rară care este iubirea, trăieşte şi se dezvoltă în aerul dulce al viselor şi cu apa lacrimilor de fericire, îşi trage seva din pământul sfânt al grădinii lui Dumnezeu. De aceea acceptă iubirea ca pe o floare, primeşte-o în inima ta, sădeşte-o în sufletul tău, fereşte-o de buruieni otrăvitoare, ajut-o să crească oferindu-i căldura şi lumina de care are nevoie pentru a nu se ofili.
   Flori sunt de multe feluri aşa cum sunt multe feluri de a iubi. Florile obişnuite nu au o viaţă prea lungă, se ofilesc şi mor însă iubirea adevărată este o lumină ce nu se stinge, un izvor nesecat de apă vie, de fericire şi de viaţă, o floare sfântă ce nu moare niciodată !


„Acestea sunt cuvintele cu care mă mint eu
Fiindcă adevărata iubire s-o găsesc este greu,
Vreau să o am aproape şi zi de zi îmi spun
Că dragostea, pe lume, e tot ce am mai bun."

   Îmi vine greu să accept dar realitatea îmi demonstrează că tot ceea ce am spus mai înainte despre iubire este o iluzie de-a mea, o naivitate. Nu trece clipă fără să cred în iubirea adevărată dar de asemenea nu trece zi în care să mi se confirme că ea nu există.
   Poate că eu sunt doar un visător, un idealist, un om al cuvintelor şi mai puţin al faptelor, un ultim mohican care încă mai crede că iubirea adevărată poate schimba lumea, care mai speră să găsească acea dragoste ce nu moare niciodată şi de care nu a avut parte aşa cum trebuie deşi ar fi meritat pe deplin.
   Iubirea pentru mine este un coşmar din care îmi este greu să mă trezesc, o boală de care nu pot să scap, o durere cruntă pe care o ador şi o aştept, un şir de întâmplări ce mă fac să mă întreb care este rolul meu în această lume.
   Mie mi se întâmplă totul pe dos. Nu fug de iubire ci din contră alerg înspre ea dar fuge ea de mine, de iubire nu m-ascund dar se-ascunde ea de mine şi nici nu am închis uşa sufletului meu ca să nu poată intra, ba din contră am deschis-o larg. Şi, la ce folos !
   Mă întreb ce trebuie să fac, unde greşesc dar nu găsesc răspuns acestor întrebări. Ştiu şi eu că nu e târziu să găsesc iubirea adevărată dar nu ştiu de unde să mai adun forţă pentru a o căuta.    Am crezut că am găsit-o, am crezut că voi fi fericit dar nu a fost să fie. Am păţit aşa de destule ori şi multe din rănile pe care le-au produs sufletului meu nu se vor vindeca niciodată.
   Mai ştiu ceva: inima fără Iubire este ca şi omul fără Dumnezeu !!!

Un comentariu:

  1. omule bun,deja nu mai stiu cum sa te mai laud...la asa frumusete sufleteasca nu mai am cuvinte...exceptional unghi de privire a iubirii adevarate,nu toti gandesc asa...ai dreptate,unii o scapa printre degete si ..tot asa...dar prin credinta ei se salveaza si sunt fericiti...deci...if we have faith,we`ll be saved.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...