luni, 10 mai 2010

Sunt un prost!


Sunt un prost, un mare prost
Fiindcă toate-mi ies pe dos,
Sunt un tont aşa de mare
Încât n-am asemănare,
Sunt tâmpit şi sunt zevzec,
Nici nu stau dar nici nu plec,
Nici nu cred şi nici nu ştiu,
Nu sunt mort dar nici nu-s viu,
Mai mult slab decât vânjos
Apatic dar curios,
Mă frământ şi mă complic
Nici nu tac dar nici nu zic,
Idiot fără idei
Sunt deschis dar fără chei,
Nu primesc şi nici nu dau,
Nu doresc dar totuşi vreau,
Nu-s prea rău dar nici cuminte,
Vorbesc mult fără cuvinte,
Gânduri reci, suflet fierbinte
Sunt un prost că...nu am minte!!!
:))

13 comentarii:

  1. e super tare peozia...chiar te pricepi sa scri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) e bine ca la final ai ras:)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare amuzanta:))))
    you know how they say: autoironia e un semn de inteligenta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. marinela... imi mai iese si mie asa din cand in cand

    kid4ever... merci...

    monica... am ras ca mai am o speranta :))

    anna.. inteligenta se vede si din autoironie dar se concretizeaza prin constantza cu care e demonstrata.. si eu sunt doar un prost =))

    RăspundețiȘtergere
  5. bravo, imi place tare mult poezioara, e comica :)... dar tu nu esti prost, sa-ti fie clar! :D Take care.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pare bine ca ai gustat-o
    poate nu ina devaratul sens al cuvantuluidar.... am urme serioase de prostie..
    :))
    e bine ca nu sunt irecuperabil..
    multumesc d trecere

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte tare :)
    Am intrat pe blogul tau aiurea si imi place ce citesc.
    De acum imi esti prieten :)
    "Good job my friend"
    Cu stima M77

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc m77
    c sa zic, ma bucur ca ai gasit ceva p aici care sa starneasca atentia

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci, cum esti?
    Ca e bine sa stii ce vrei! Asa, una calda, una rece...

    RăspundețiȘtergere
  10. „Sunt un prost că...nu am minte!!!”
    Dar ai suflet, ai „ceva”
    Și ți-aș spune cam așa:
    Chiar dacă ai ceva carte
    Lasă mintea la o parte
    Bagă sufletul în seamă
    Chiar dacă (poate) ți-e teamă
    Lasă-l ca să zburde-n pace
    Și-ai să vezi ce bine-ți face.....

    Și uite cum am devenit poetă.....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...