duminică, 10 august 2008

Da-mi un motiv



Dă-mi un motiv să te visez la noapte,
În loc de stele chipul să-ţi admir,
Răsfaţă-mă uşor cu ale tale şoapte
Şi cu parfumul tău dulce de trandafir.

Dă-mi un motiv ca ziua care vine
Să fie una bună ce nu o voi uita,
Momentele frumoase şi clipele sublime
Să le petrec, dragă, numai în preajma ta.

Chiar de trecutul e doar un gol imens,
Dă-mi o idee, numai un semn măcar,
Să ştiu că drumul ce-l urmez are un sens
Sau dacă tot ce ţi-am spus este în zadar.

Ascultă-ţi sufletul, întreabă-ţi inima
Iar dacă simţi că nu îţi potrivesc
Şi nu ai loc pentru iubirea mea
Dă-mi un motiv să nu te mai doresc !



Backstreet Boys-incomplete
»

4 comentarii:

  1. iar tu mi`ai dat 1000 de motive ca sa spun ca aceasta poezie este impresionanta...pur si simplu.nu mai zic nimic...se stie deja parerea mea despre poeziile tale mai draga...hugs:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult
    eu am 1000 de motive sa iti multumesc ca ma comentezi la fiecare postare
    nu mai am cuvinte sa iti multumesc pur si simplu

    RăspundețiȘtergere
  3. Si stai si te gandesti si spui Doamne da-mi un motiv sa mai lupt si crezi sau nu mereu il vei primi, ca desi apune, soarele mereu va rasari a doua zi.
    Frumoasa poezia.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...