joi, 3 aprilie 2008

Omul ce asteapta moartea



- Ce faci omule blând,
De ce fugi de lumină?
- Nu fug, nu m-ascund,
aştept moartea să vină.
Am simţit azi speranţa
cum mă părăseşte,
unde dracu e moartea,
de ce nu mă găseşte?
În nopţi fără de somn
eu stau şi mă gândesc
cum ar fi să adorm
şi să nu mă trezesc.
Insuccese prea mari
reuşite prea mici,
unde naiba eşti moarte,
haide, eu sunt aici !
- Eu mă-ntreb om nebun:
ce faci tu crezi că-i bine?
Ce-ai spune morţii
de ar vorbi cu tine?
- N-am nimic să îi spun
şi ştiu că nu greşesc
nu sunt prost nici nebun
dar nu vreau să trăiesc.
Să trăieşti ca un sclav
oare ce rost mai are
când în fiece zi
toţi te calcă-n picioare.
De eşti bun nu contează,
să fii blând n-are rost
când doar hoţii primează
spune-mi: cine e prost?
Cu dreptatea în mână
sunt vinovat de toate,
cei mai răi, mai şireţi
acum au prioritate!
Am pus şi dragostea
în cumpăna gândirii,
doar piedici voi avea
în calea iubirii.
Cam gri e-al meu destin
şi am aflat uşor
că doar iluzii vin,
de-aceea vreau să mor !!!
- Omule drag, ascultă-mă acum,
mi-e greu s-aud ce spui
şi tare mult mă doare
că-n loc să priveşti moartea
ca un sfârşit de drum
tu o vezi mai degrabă
ca pe o salvare.
Prea repede te-ai dat bătut,
în viaţă totu-i greu,
prea repede-ai pierdut
credinţa-n Dumnezeu !!!
Eşti om, eşti slab
dar nu asta te ţine
să faci ceva măreţ,
puterea e în tine!!!
- Mare dreptate ai
prietenul meu bun
şi multe adevăruri
ai rostit tu acum,
eu imi spuneam adesea
că nimic n-are rost
dar tu mi-ai demonstrat
cu-adevarat că-s prost,
că mi-am pierdut credinţa
şi sufletul mi-e greu,
mă-ntreb ce a fost oare
atunci în capul meu.
Acu în clipa asta
sufletul mi-e uşor,
m-ai schimbat, gata,
nu mai vreau să mor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...