vineri, 25 februarie 2011

Să nu dea Domnul...



Să nu dea Domnul s-ajungi în așa hal:
Un prizonier în plus pe patul de spital,
Fără scăpare-i lumea ce ne înconjoară,
Aici sunt mai puține boli decât afară.

Încă de la intrare începi ca să regreți
Când mucegaiul șade în tihnă pe pereți,
Bugetul e sărac, condiții....dificile,
Spitalul e o morgă-n care mori cu zile.

În mâinile celor ce-alină suferință
Nu e algocalmin și nici binevoință,
Nu-i peste tot la fel, speranța-i încă vie
Dar țara asta e focar de sărăcie.

Cănd ni se injectează iluzii și minciuni
Ne tratăm la urgență numai cu rugăciuni,
Toate măsurile parcă sunt apă rece
Căci boala noastră grea în veci nu mai trece!
.

17 comentarii:

  1. ce expereinta te-a facut oare sa scrii poezia asta atat de pesimista in adevarul ei?

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost de ajuns o vizita scurta la urgente nu ca subiect principal ci ca element d sprijin...
    desi aici in arad spitalul e ok din mai multe puncte de vedere ca e in modernizare dar eu am o oroare si o reactie ciudata la spitale oricum ar fi ele

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat adevar reflecta poezia asta. Nu e pesimism nici pe de parte. E realitatea covarsitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. este si o doza de pesimism pacatoaso:) dar unul in concordanta cu vremurile
    multumesc d trecere

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place! Un adevar in versuri sau niste versuri reflectand un adevar, mai multe lucruri subliniate intr-un singur subiect sau un subiect direct si comun a mai multor lucruri...
    Sa auzim de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc
    un adevar crud si real
    sper sa se mai schimbe lucrurile cat de curand
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun mesajul poeziei tale, desi usor pesimist.Nu putem sa spunem ca nu e realitatea pe care o traim. Dumnezeu sa aiba mila de noi!

    RăspundețiȘtergere
  8. la noi la romani realitatea a fost intotdeauna mai dura
    de aceea se pare ca suntem caliti si inca mai putem rabda :)
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Îmi pare rău că ai trecut prin asta....am avut și eu cu ceva timp în urmă o experiență...am și postat. Știu cum e și mai știu cum mă simt de ceva zile....E stadiul în care nici rugăciunile nu mai sunt suficiente...

    RăspundețiȘtergere
  10. pentru mine spitalele au ceva sinistru indiferent cat de bine dotate ar fi
    acum cateva zile am fost la urgenta pt prima data in viata mea si nu vreau sa mai merg.. nu pt mine am fost si nu a fost ceva grav dar pt linistea mea e si asa prea mult..
    imi pare rau sa stiu ca e ceva rau la mijloc si la tine...dar frumtea sus.. si credinta in Dumnezeu
    e chiar asa de grav?

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, dar nu-i asa grav...însă o gripă amestecată cu ceva depresie....ce-ți taie cheful de orice...

    RăspundețiȘtergere
  12. ei....faza cu gripa o traiesc si eu in aceste momente si da.. e datatoare de depresii intr-adevar....e a doua oara p anul asta
    da nu ma las... si nici tu nu trebuie sa o faci
    si astea fac parte din viata...
    numai bine
    ps: daca nu ai chef de nimic fa-ti! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. La noi si in spital e mai murdar
    Decat la altii pe strazi:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga,,,,, ce sa zic,? frumos,dar de aici din coltul asta de rai asa cum il numesti tu ,cel ce nu-i cunosti istoria preotii si cei de la CJ Arad au alungat 50 de suflete. Ce frumos.......as vrea sa vb daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  15. darya nu inteleg ce are coltul de rai cu postarea asta?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...