duminică, 22 iunie 2008

Vreau sa te uit



Vreau să te uit dar nu reuşesc
Să mi te şterg, să mi te scot din minte,
Să uit de ale tale dulci cuvinte,
Îţi jur că încă te iubesc.

Vreau să te uit şi plâng şi tac
Şi nu pot să mă hotărăsc,
Eu azi îmi spun că te urăsc
Dar mâine-mi eşti din nou pe plac.

Vreau să te uit, nu vreau să te ascult,
Ai fost doar un vis dulce, trecător,
De pleci, tu ştii, nu mi-e uşor
Că te iubesc şi te urăsc la fel de mult.

Vreau să te uit dar tot ce fac
Este să te ador mai tare
Cu fiecare zi ce trece şi mă doare
Inima de când ai plecat.

Să te întorci ... acum e prea târziu,
Eu fără tine sunt o umbră vie
Cu sufletul trist şi inima pustie,
Vreau să te uit dar cum ... nu ştiu !

10 comentarii:

  1. Mare talent ai Liviu !Dumnezeu ti-a dat mare dar de a scrie .Sa publici poeziile ca sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  2. "De pleci, tu ştii, nu mi-e uşor
    Că te iubesc şi te urăsc la fel de mult...."

    atat de frumos spus...
    am simtit asta...asa cum si tu se vede ca ai simtit sau poate mai simti inca...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de citire pandhora
    e asa de veche poezia asta incat nu mai stiu ce am simtit :D
    ceea ce ramane peste timp este doar ce ai citit tu aici si fii sigura ca a fost ceva intens :) asta e clar
    cum ziceai si tu....iubirile vin si pleaca si vin si pleaca si......
    numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da...
    e bine ca avem capacitatea de a ne reinventa pentru o noua traire (iubire)...
    norocosi cei care se indragostesc macar o data in viata ...
    asa ca...nu pot sa spun decat ca esti...norocos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sunt norocos deloc... :), crede-ma

    daca eram putin mai prost eram fericit :D

    RăspundețiȘtergere
  6. atunci...ai toate motivele sa fii fericit...pentru ca nu te-ai lasat...prostit :)
    esti un lucid sensibil...simt asta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai un talent deosebit .........iubesc poeziile tale,,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  8. iti multumesc sorina
    e imbucurator si datator de sperante lucrul asta
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos,dar dureros... acesta poezie mi-a patruns in suflet si a rascolit paginile inimi mele....... si eu as vrea sa-l uit pe el dar cu trecerea timpului il iubesk tot mai mult, pacat ca neam pierdut

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...