luni, 26 mai 2008

Pentru iubirea mea



Te caut de mult şi ştiu că exişti,
Lasă-mă să te iubesc, să te venerez,
Trezeşte-mă din vis şi fă-mă să visez
Cu ochii deschişi !

Aş vrea doar să te pot găsi
Că am atâta dragoste ca să îţi ofer,
Nu pot să-ţi dau luna sau o stea de pe cer
Dar te pot iubi !

Nu mă lăsa să încerc în zadar,
Oferă-mi dacă vrei un colţ de paradis,
Viaţa alături de tine ar fi ca un vis,
Fără tine coşmar !

Iubirii mele, te rog, nu-i spune nu
Că glasul tău e tot ce vreau s-ascult
Şi dacă simţi că nu îţi cer prea mult
Iubeşte-mă şi tu !

3 comentarii:

  1. woooow.....si asta e in topul meu...de fapt,draga...toate sunt in topul meu:))))...nu pot alege,pur si simplu..oricum...:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest dar poetic are o combinație plăcută între sentiment, amuzament și spiritual... De fiecare dată când intru pe acest blog nu pot să nu zâmbesc. Mult succes în continuare Liviu !

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru trecere...
    esti intotdeauna binevenit :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...