duminică, 13 iulie 2008

Cel mai trist lucru din lume



Tu,
Eu,
Două lucruri în plus în acest Univers,
Jumătate lacrimă,
Jumătate zâmbet,
Trăind pe jumătate
Fără sens, fără vlagă,
Absorbiţi de păcate,
Înnecaţi în nonsens,
Sătui de toate.

Vezi dragă ce rea eşti ?
Când speranţa ucizi
Dragostea o pierzi
Şi suferinţa mă arde cu un foc nesfârşit,
Nu mă lasă să simt că pot fi fericit
Iar marea de iluzii nu mă lasă măcar
Să ard de iubire sau să mor în zadar !

Liniştit eu pot spune
Că e uşor să greşeşti,
Amăgirea-i o soră a iubirii deşarte,
Ca inima rănită
Un nou pas înspre moarte,
Mă învârţi în cuvinte
Şi cuminte nu eşti,
Uneori cel mai trist lucru din lume
Este să iubeşti!

5 comentarii:

  1. imi plac imaginile de poveste pe care nu stiu cum le gasesti.
    frumos..
    cat despre iubire.. sentiment trist sau fericit ..ma abtin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ar place sa cred ca doar uneori iubirea este un sentiment trist
    se mai intampla....

    RăspundețiȘtergere
  3. E placut sa te plimbi pe aici si sa citesti aceste creatii. Si eu compun, dar nu ca tine.
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...