joi, 10 aprilie 2008

Tu




De n-ai fi apărut tu
aş fi pierdut şi ultima
picătură de speranţă
iar inima
mi-ar fi fost de gheaţă
dar tu, tu m-ai dezgheţat
cu căldura săruturilor tale,
mi-ai redat zâmbetul
şi m-ai făcut să simt că trăiesc
din nou cu adevărat.

De n-ai fi stat alături de mine
nu aş fi ştiut
ce este dragostea adevărată
ce poate o trăieşti doar o dată
şi aş fi crezut
că singurătatea-mi convine
mai mult decât iubirea,
tu ştii foarte bine
că eu ador fericirea
de când te-am cunoscut.

De n-ai fi plecat
din viaţa mea aşa uşor
aş fi învăţat
de tine să îmi fie dor
când nu te văd o clipă
dar acum fac risipă
de lacrimi şi suspine,
de zile de coşmar,
tu nu eşti lângă mine
şi singur sunt eu iar.

De n-ar durea fiecare zi
şi n-ar arde fiecare pas,
liniştit aş putea trăi
viaţa ce mi-a rămas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...