marți, 21 decembrie 2010

Vrei să fii iubita mea ?


Vrei să fii iubita mea?
că și eu tare aș vrea,
de când tot vorbim pe mess,
nici prea rar da nici prea des,
parcă nu mă pot abține,
mi s-a pus pata pe tine....
de răspunzi afirmativ
jur, la modul afectiv,
că la iubit niciodat
nu mă-ntrece alt băiat.
Spune, ce zici, zău, ai vrea?
eu al tău și tu a mea?

O poezioară născută în joacă.
O posibilă declarație de dragoste pentru folosința acelora care trec pe aici în căutare de ...inspirație:)
Am zis, ce naiba, hai să o postez că nu omor pe nimeni:)

12 comentarii:

  1. dragutica ..............pentru cei care stau pe mess si vrajesc este f buna!!!...sa "vrajeasca" fetele..:P

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc iulia de citire
    deci publicul tinta ar fi vrajitorii, don juanii, zburatorii si alte specimene de genu? :))
    daca le e cu folos......e ok:)
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare zglobie...as zice ca e mai degaraba un "pamflet"si trebuie tratata ca atare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. asa voiam sa ii zic si eu dar nu mai conteaza fie ce o fi:)
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  5. nu era neaparat o intrebare adresata cuiva dar daca o sa fie cazul o sa o folosesc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. de omorât clar nu omori..ba din contră... e tare plăcută lucrarea..

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte draguta ....bravo

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...