sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Lebede

4 comentarii:

  1. Și eu fac poze, și am mai văzut poze de ale altora, dar asta e pur și simplu aparte, nu știu exact ce, dar ceva la ea îmi place extraordinar de mult :D Mi-aș pune-o pe desktop la laptop dacă îmi permiți :D

    RăspundețiȘtergere
  2. in spatiul tau privat esti libera sa faci cu poza mea ce doresti :)
    ma bucur ca iti place...si ma motiveaza sa mai fac si alte poze de genu.. nu sunt profesionist...pozele nu sunt facute cu un aparat scump ci cu un telefon ...(un pic mai tresarit) ..apoi o idee modificata la nivel de luminozitate, culoare si efect...
    te mai astept pe aici...poate mai gasesti chestii care sa iti placa... numa bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc! :D O voi pune pe desktop .

    Da, îmi place chiar mult. Am mai aruncat o privire și pe la alte poze de aici și mi s-au părut frumoase! Nu îmi vine să cred că e făcută cu telefonul eram sigură că e cu aparatul...uau, continuă să surprinzi momente! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cu placere ...chiar ma bucur cand cineva gaseste aici ceva placut... am un telefon cat de cat ok ..camera e foarte buna..e comod... nu imi trebuie cine stie cate genti cand merg undeva asa ca....e util....
    te mai astept..sigur nu ma opresc din facut poze :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...