marți, 22 aprilie 2014

Femeia


Femeia e ca si o cafea pe care daca o bei dintr-o data risti sa nu ii simti aroma, ea nu e ca un shot de tequila pe care sa il iei la sec....ci mai degraba ca un vin ce trebuie gustat cu toate papilele...si care, desi este facut din acelasi tip de struguri an de an, in acelasi fel, de catre aceiasi oameni, iese de fiecare data cu un gust diferit!
Fiecare particica a ei are un sens, merita atentie si rabdare.. .rabdare fara limite pentru ca si desfatarea poate sa nu aibe limite. Privirea ei – e ca o poarta spre dimensiuni de visare. Zambetul ei - e leac dulce fara zahar pentru inimi seci si amare, raza de lumina pentru suflete de gheata! Trupul ei - e o priveliste intoarsa si reala a infinitului!
Femeia e facuta cu timp.. cu dichis...cu parola..cu  lacat.... e ca un puzzle simplu facut din piese complicate, e ca un ceas elvetian care masoara doar timpul intr-un mod relativ si nu efectiv..si pentru unele, timpul chiar nu trece, ci sta pe loc!
Ea e totul sau nimic in acelasi timp !!!!

6 comentarii:

  1. mmm...frumos scris despre femeie :) " femeia e făcută cu timp"...mi-a plăcut mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa si este...la voi 5 minute inseamna juma d ora....dar nu asta e esentialul textului de mai sus :)
    multumesc de trecere...sper sa mai ai motiv de a reveni!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) am zâmbit ...ai dreptate , uneori cele 5 minute pentru noi devin 30 :)și sunt convinsă că nu acesta este esențialul ..pentru că eu am privit dincolo de banal...uzual..
    mereu revin cu drag pe la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai vorbit ca un cunoscator, LIviu :) (am vrut sa spun indragostit)
    ce as putea spune eu in plus, femeie fiind? :)
    as putea aduga doar ca, parfumul, gustul, savoarea, chiar taria dar si dulceata unei femei se releva doar celor care stiu sa....
    te asigur ca sunt foarte putini :)

    RăspundețiȘtergere
  5. un barbat e tare norocos cand are alaturi asa femeie.. in primul rand ca a gasit-o si in al doilea rand ca e doar a lui...(asta e tare rar intr-adevar)
    eu sunt un vesnic indragostit. dar nu intotdeauna un norocos :)
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...