miercuri, 22 aprilie 2009

Am nevoie de tine !



Tu eşti motivul pentu care trăiesc,
Eşti apa ce-mi stinge al inimi foc,
Oare-o clipă tu dragă ai mai sta în loc
Dacă ai şti cât de mult te doresc?

Eu sunt orb fără privirea ta,
Sunt surd dacă nu îmi vorbeşti
Şi trist fără fericirea mea,
Hai spune-mi că mă îndrăgeşti!

Ce mult ne potrivim noi amândoi,
Ca două lacrimi pe obrazul fierbinte,
Eu te opresc să păşeşti înapoi,
Tu mă ajuţi ca să merg înainte.

Am nevoie de dragostea ta
Care să mă încălzească mereu,
Este gol fără tine sufletul meu
Dar de iubire mi-e plină inima.

Să ştii c-atunci e cel mai bine,
Fericirea poţi s-o dăruieşti
Când toţi cei dragi sunt lângă tine
Şi ai pe cine să iubeşti.

Nu te ascunde, nu te speria,
Am încercat să îţi explic
Că fără bani mai ai ceva,
Fără iubire n-ai nimic !

.

4 comentarii:

  1. clipa de clipa avem nevoie sa tinem in brate un suflet albastru pt care sa ne dorim toate razele de soare si toate ploile calde si linistite de vara...

    imi place viziunea care ti'a proiectat'o aceeasi nevoie pe care si eu am inghitit'o prin toti porii fiintei mele...

    te las cu o poezie care sper sa'ti placa:)
    http://msnovember.blogspot.com/2009/05/gand-catre-tine.html

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de trecere valentina
    te mai astept

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...